2016. március 25., péntek

2.fejezet:Liza dala

                                                    Sziasztok :)
Meg hoztam a 2. részt.Tudom , hogy rövid szóval sajnálom.Nagyon sajnálom , hogy későn hoztam a részt.Köszönöm a 217(!!!) oldal megjelenítést.Hamarosan hozom a 3. részt.Ha már erre jársz kommentelj. :)   xxx Jade


Lucy szemszöge

-Ö...Igen ott votam Mullingarban az egyik barátnőmnél és össszefutottam Niall-vel.
- Hát srácok ma sajnos csak ennyi volt-kezdte Dan a búcsú szöveget-Majd a további kér
désekre válaszolunk a következő alkalommal, Sziasztok-fejezte be Dani
-Sziasztok-köszöntem el én is.Jeremy leállította a kamerát.
-Oké fel is teszem a videót-mondta Jeremy
-Köszi.-mondtam
Vissza ültem a helyemre közben megérkezett James.Dani arréb ült Jamie ,pedig mellém.
-Szia Luc.-köszönt James
-Szia Jamie.-köszöntem vissza
Hirtelen hangos zaj zengette be a termet vagyis csengettek.Mindenki le ült a helyére.
Tanár rögtön bent termett a teremben.Ms.Kutcher,fiatal tanár nő.Kedves és vicces.Na meg
persze megértő.Ha bajod van azt lássa és el is mondhatod neki.Nem mondja el senkinek.
Ő egyben az osztályfőnökünk akkor jött mikor mi.
-Jó reggelt.-köszönt az egész teremnek
-Jó reggelt.-köszönt vissza mindenki
-Rendben akkor bele is kezdek az órába.-kezdett bele-Szóval mára dalt kellett írni és
be is kell mutatni ,szóval ki szeretné kezdeni?-fejezte be 
-Én.-emelte magasba a kezét Liza
-Rendben gyere Liz.-szólt Ms.Kutcher
-Egy szerelmes dalt írtam zongorán.-mondta Liz
Liz lassan odament a zongorához le ült.Letette a jegyzeteit és nekikezdett.
Liz énekelni kezdett:'Amikor először megláttalak
                                  Mindent láttam benned
                                  Szerelem volt első látásra'
Liza befejezte a dalt.A csendet a hangos tapsvihar törte meg.
-Ez nagyon szép volt Liza.Természetesen 5-ös.Kérlek hozd ki az ellenörző könyved az
asztalomra.-dicsérte meg a tanár
Liza úgy tett ahogy kérte.
-Ki legyen a következő?-tette fel a kérdést és várt-Senki....Akkor legyen...Lucy.-
fejezte be
Lesétáltam a jegyzeteimmel.Felvettem az akusztikus gitárom és bele kezdtem..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése